01.09.2019

Ruszyła akcja edukacyjna Nie daj sobie w kaszę dmuchać! W jej ramach marka Dania Babci Zosi dzieli się z konsumentami wiedzą z zakresu zdrowego odżywania i proponuje pyszne sposoby włączenia kasz do codziennej diety. Prosto, smaczne, a jednocześnie zaskakująco. Marka udowodnia, że z kaszy można stworzyć oryginalne dania główne, przekąskę czy deser, które przypadną do gustu nawet najbardziej wymagającym krytykom – dzieciom. W ofercie Dań Babci Zosi dostępne są kompozycje z kasz gryczanych, jęczmiennych, jaglanych i pszennych z dodatkiem warzyw, owoców i przypraw.

Kasza gryczana to jedna z najpopularniejszych kasz wśród Polaków. Najchętniej podawana do gulaszu, sosów i mięs, często też w towarzystwie grzybów. Występuję w dwóch odmianach: popularniejsza – prażona ma brązową barwę i charakterystyczny, intensywny smak. Delikatniejsza kasza gryczana biała o kremowej barwie powstaje z niepalonych ziaren gryki. Kasze gryczane to kopalnia cennych składników odżywczych! Działają przeciwzapalnie, mają wysoką zawartość błonnika i niski indeks glikemiczny, nie zawierają glutenu, dlatego są tak popularne wśród osób na diecie bezglutenowej czy chorych na celiakie. Zmielona kasza świetnie nadaje się do wypieku chleba, placków i ciast. Jest też często wykorzystywana jako farsz do gołąbków, pierogów czy naleśników.

Kampanie przeprowadziło QL hunters – kolektyw strategiczny skierowany do firm z branży spożywczej.